środa, 14 marca 2012

Easy Tone..

Dawno mnie tutaj nie było..

Robi się coraz cieplej, więc najwyższy czas odkurzyć kochane Reebok EasyTone, które postanowiłam Wam dziś nieco przybliżyć.
Z butów sportowych jest to dla mnie zdecydowany numer jeden!  Są naprawdę wygodne, chodzenie w nich to czysta przyjemność. Dzięki specjalnej podeszwie, odnosi się wrażenie jakby spacerowało się po plaży. Poduszki powietrzne powodują naturalną niestabilność. Dlaczego? Właśnie po to aby w ten sposób "zmusić" mięśnie nóg i pośladków do pracy. Dzięki temu, bez katowania się, możemy uzyskać piękne nogi i pośladki.

Moje EasyTone są ze mną od roku i planuję zakup kolejnych. Polecam Wam te butki!

Enjoy :)



4 komentarze:

  1. ciekawe chociaz przyznam ze ja wole na plaskiej bardziejh podeszwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się kiedyś nad ich zakupem, ale wyczytałam na jakiś portalu że w stanach jakaś afera była z nimi i wycofali je ze sklepu, także nie ryzykowałam.

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń