wtorek, 7 lutego 2012

Chłodny powiew wiatru z nutą jesieni...

Wiele osób posiada swoje blogi o modzie i udostęnia innym swoje stylizacje. Od dłuższego czasu również i mnie ta tematyka interesuje, więc postanowiłam spróbować swoich sił. Mam nadzieję, że się spodoba :)  Gorąco zachęcam do komentowania :)





Za oknem chłodno, więc moja propzycja na dziś ma za zadanie troszkę rozweselić i ubarwić świat. W ostatnim czasie szaleje za kolorem musztardowym. Narzutkę w tym właśnie kolorze połączyłam z czarnymi narciarkami i fioletowym, błyszczącym topem. Całość uzupełnia mała kopertówka w kolorze metalicznej czerni i odrobiną różu, czarne botki na szpilce, pierścionek stylizowany na zaręczynowy Kate Middleton i niebieska bransoletka.








Narzutka - no name
Narciarki - Stradivarius
Top - wyszukany w szafie :)
Buty - CASU
Torebka - Oriflame
Bransoletka - bazarek
Pierścionek - New Yorker

1 komentarz: